Wednesday, July 18, 2007

A Bigger Bang Indeed!!! Rolling Stones RULEZ!!! Timpul e de partea lor, legendele nu cunosc granite temporale sau spatiale

Incerc sa descriu o experienta dincolo de cuvinte... greu, greu. Energie, forta, senzatii electrizante, ploaie de efecte... lumini, sunet, grafica, 60 000 de suflete fredonand la unison, explozie de culoare si emotie. Un show total, adevarat, EXPLOZIV. Multi au venit la concert cu gandul "Ia sa vedem cum se taraie fosilele astea!". Ei bine.... fosilele astea sunt nemuritoare. Marea de oameni a fost inmarmurita, extaziata. Mi-a placut enorm faptul ca Mick invatase multe cuvinte si expresii in limba romana, a interactionat si cucerit publicul intr-o maniera simpatica, originala... ce mai... cu LIPICI!!! TOT RESPECTU'! YOU ROCK FOREVER! Ati dat clasa tinereilor de la mile distanta! Daca privim putin in urma, trupa Rolling Stones a debutat in anii '60, a incantat generatii de-a randul. Sunt dovada vie (DA, inca VIE, FOARTE VIE SI FASCINANTA) ca muzica adevarata rezista in timp, sparge orice bariere de timp, spatiu, schimbare. Un show exemplar, un tonus de zile mari, dincolo de varsta, dincolo de conventii si prejudecati. Mi se umple sufletul de bucurie la gandul ca am asa o amintire. Va invit sa vizualizati startul A Bigger Bang, Bucuresti. 2007. Enjoy!!

3 comments:

Anonymous said...

Hei, hei, hei...am fost si eu la concert si am tot respectul pentru show, care nici nu putea sa fie altfel pentru ei, pentru frazele in limba romana bravooooooooooooooo!!! Ca au dansat pana la 2 ore, cred ca oricine ar dansa cu niste pastile ajutatoare, energizante asa...SONORIZAREA A FOST DEPLORABILAAAAAAAAAAAAAAA...ORGANIZAREA ZEROOOOO...in pana mea mea numai la noi se poate sa te trateze asa domnii mitocani de la BGS, sau de la orice alta companie de paza. Iti vorbesc cu curu'. Asta s-a intamplat si la B'ESTIVAL, toti taraniiiiiii sunt la poarta si te-ndruma catre intrare si iti verifica bratara sau biletul. INFECTI!!!

Supărgărl said...

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Nu cred sa fi fost la vreun concert la noi, unde sa nu fie probleme la capitolul paza, curatenie, oameni etc. Dar sincer, daca lasi toate frustrarile astea sa te domine ajungi sa nu te mai bucuri de nimic. Eu am uitat de toate de caldura, imbulzeala, figurile BGSishtilor... de tot cand si-a inceput formatia numarul. Vis a vis de partea cu pastilarea, as vrea si eu sa pot face ca ei pe la 65-70 de ani... pastilata sau nu:).

Anonymous said...

Ai dreptate, Oana. Eu nu am fost la Rolling Stones, dar dupa concertul lui George Michael am vazut cum sunt romanii. Intr-adevar, cum spunea Ino, organizarea de kko, "agentii de paza" se poarta cu tine de zici ca esti terorist, imbulzeala, de acord cu toate. Dar eu am mers la concert pentru George Michael si nu am lasat nimic sa-mi strice seara. A plouat inainte de m-am udat fleasca, dar cand a inceput sa cante, m-am incalzit imediat :)
Atunci cand mergi la concertul unei formatii preferate, nu mai conteaza nimic altceva...Pentru mine cel putin.
Cred ca niciodata nu o sa fie perfect, iar din 60.000 de oameni sigur o sa se gaseasca cineva care sa comenteze. Iar presa speculeaza aceste comentarii, transformandu-le in opinia generala... care ajunge la urechile formatiei.. Si uite asa nu mai vine nimeni sa ne cante... Suntem un public carcotas, care nu stie sa aprecieze niste artisti adevarati. Ok, criticam organizatorii romani, dar sa facem diferenta intre organizare, BGS etc, pe de-o parte si, pe de alta parte, talentul si show-ul artistilor straini, care dau clasa romanilor.
Revenind la Rolling Stones, nu sunt un "fan", dar ii admir si ii respect pentru longevitatea lor, pentru capacitatea de a-si adapta muzica in diferite timpuri, si pentru sufletul vesnic tanar!