Sunday, January 27, 2008

Leapsha sau... I dare you

Cu zambetul larg pe buze si ceva emotii liceene de genul "adevar sau provocare", "tzomapant" etc., raspund cu nostalgie provocarii prietenei mele Carmen:
"Ia cartea care este cea mai aproape de tine. Deschide-o la pagina 123. Găseşte a 5-a fraza. Postează pe blog textul următoarelor 4 fraze cu aceste instrucţiuni. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau "intelectuală". Dă leapsha mai departe altor 6 prieteni. "Ce-i drept prima, a doua si a treia carte pe care am pus mana din vraful de carti de sub birou, dar si cea pe care o citesc acum nu se incadrau in "regulament", avand prea putine fraze, pagini sau vreun sens. Asa ca precum ruleta ruseasca iata ce a iesit:). ini.. minnii.. maiiniii.. MO!!Enjoy!

"Societatea ma privi cu uimire, intrebandu-se cum ajunsesem la atata intelepciune si toleranta? Eu insa am continuat sa aseman fenomenele literare cu produsele naturii si nu stiu cum am ajuns sa vorbesc despre moluste, dand la iveala fel de fel de curiozitati in legatura cu ele. Aratam ca acestea sunt niste fiinte carora nu le poti contesta ca au trup si chiar o anumita forma; dar cum n-au un schelet, nu prea stii drept ce sa le iei, asa incat, pana la urma le consideri o mucozitate vie; marea trebuie sa aiba insa si astfel de locuitori. Cum prelegeam comparatia peste masura, facand aluzie la Schmidt si la literatii lipsiti de caracter de felul lui, mi s-a atras atentia ca o comparatie prea larga isi pierde valoarea."
Pagina 123, fraza 5, "Poezie si adevar. Din viata mea III" 1967- Johann Wolfgang Goethe

Si nu, dragii mei, nu este o carte "intelectuala" aleasa deliberat:)... asa a fost sa fie si imi place mult ce au ales sortii de data asta:) va provoc pe toti, bloggeri, cititori fideli sau trecatori sa faceti acelasi lucru... Este foarte interesant si distractiv! Dar mai ales pe primii 6 care imi vin acum in minte (excluzand optiunile prietenei mele Carmen): Magda, Tomomi, Laurentiu, Sorina, Alexandra, Danezu. Bring it on!

5 comments:

Anonymous said...

" Ele va reflecta valorile cele mai autentice, talentele unice, sensul misiunii pe care o aveti. Si provin din rolurile pentru care ati optat in viata.
Un tel eficient e concentrat mai ales pe rezultate si mai putin pe genul de activitate implicat. El indica unde doriti sa fiti si, pe parcurs, va ajuta sa determinati unde va aflati. "
Stephen Covey - Eficienta in 7 trepte.

Anonymous said...

Am raspuns provocarii:
http://tomomi.weblog.ro/2008-01-27/272867/leapsa-de-la-Supergirl.html

Anonymous said...

..." linia bugetului mai este cunoscuta si sub denumirea de linia posibilitatilor de achizitie a subiectului...".....Nita Dobrota - "Dictionar de economie"

Anonymous said...

Sa cmparam "autojustificarile" contrastante ale pesimistului si optimistului:

Pesimistul: e vina mea. Propunerea a fost gresita in mod fundamental. Nici nu stiu de ce m-am incurcat cu ea.
Optimistul: probabil as fi putut face o prezentare mai convingatoare, dar componenta consiliului de administratie nu este receptiva la ceea ce incerc eu sa fac.

"Gaseste-ti geniul" ,
Michael J GELB

Laurentiu ASHA said...

ok... poftim:
http://blog.trupaasha.ro/2008/02/cica-leapsa.html