Sunday, March 14, 2010

Eu pe mine ma - my inner to do list

N-am mai postat nimic de ceva vreme... Am constatat ca e mult mai usor sa scrii "maxime" atunci cand totul e echilibrat si sigur, cand aceste doua lucruri dispar sau sunt amenintate parca preferi sa pastrezi gandurile tale doar pentru tine... Nu-mi explic de ce. Acum simt sa va scriu, gandurile vor sa iasa... o colectie de dorinte si actiuni, pe care le doresc fiecaruia dintre voi.

Ce imi doresc de la mine (ordine aleatorie), my inner to do list:

1. Sa fiu mai
bun
2. Sa fiu mai intelept
3. Sa invat sa ma iubesc mai mult
4.
Sa daruiesc cel putin o bucurie in fiecare zi unui om drag
5. Sa daruiesc cel putin o bucurie pe luna unui necunoscut
6. Sa nu compromit cine sunt indiferent cat ar fi de greu, sa fiu eu
7. Sa fiu liber
8. Sa iubesc viata (timpul, natura, experientele noi si experientele vechi, care m-au format)
9. Sa zambesc in fiecare zi si, din cand in cand, sa-mi zambeasca si sufletul
10. Sa trag aer in piept, sa inspir pozitivul si sa expir negativul din situatiile tensionate
11. Sa iubesc pana vibreaza cerul
12. Sa nu uit oamenii dragi care sunt in cer si sa ii pastrez cu mine
13. Sa fiu sanatoasa pentru mine si pentru cei dragi, sa fac ceva concret pentru asta
14. Sa le arat prietenilor mei ca imi sunt prieteni
15. Sa privesc sus, sa vad departe si sa fiu pregatita sa o iau oricand de la capat
16. Sa fiu pentru mine insami o permanenta provocare
17. Sa invat si sa citesc mai mult
18. Sa dansez mai des
19. Sa nu uit niciodata ce inseamna mama si tata
20. Sa nu uit ca Dumnezeu exista intr-o forma sau alta
21. Sa imi cunosc demonii interiori, sa ii inteleg, sa ii accept si sa ii inving.

Cam asta zboara prin mintea mea acum, alaturi de o melodie care ma obsedeaza de ceva timp. Enjoy it!

8 comments:

danezuuu said...

mi-ai adus aminte de o melodie de mult uitata , ti-o recomand
http://www.youtube.com/watch?v=Re0FH1FJADE

Believe in your dreams !
O seara frumoasa ,
Danezu

Supărgărl said...

Dementiala melodia:).

O seara ca un vis,
Eu

SuperSonic said...

"To do list-ul" asta este prezent in fiecare dintre noi. Cel putin in proportie de 90% din punctele de acolo le avem fiecare dintre noi. Adevarul este ca doar in proportie de 10% fac ceva pentru a le indeplini. Cand intervine in ecuatie egoismul este greu sa faci lucruri altruiste. Este natura noastra. Asta este unul dintre demonii care ne chinuie existenta. Cu asta se confrunta cei 10%. Din cei 10%, doar o foarte mica parte are taria de caracter sa duca la bun bun sfarsit lupta cu "Eu"-ul interior iar un procentaj si mai mic ies invingatori. Trist dar adevarat. Retine te rog, ca, cel putin din punctul meu de vedere, esti o specie pe cale de vedere, faci parte din foarte micul procentaj.
Felicitari pentru post. Imi place.

Andra said...

Frumoasa lista ta... Insa as adauga inca un punct, poate chiar in capul listei:

Sa nu fii prea exigenta cu tine insati si sa nu-ti setezi asteptari prea inalte, pentru ca o sa fii vesnic nefericita.

Si imediat dupa, in ordinea importantei, as pune punctul 3 - Sa te iubesti mai mult!
Because we all love you :)

Anonymous said...

Eu as bifa mai mult pe:
- dansat (freedom of body and minid)
- iubirea de sine (implica prea multa ca sa le insir)
- si atentia acordata prietenilor, hehe

You know who.

David said...

pe alocuri...:)

David said...

Hmmm, nu cred in lista asta. E obositoare.

Anonymous said...

Incă nu mi-am făcut o idee prea bine conturată despre sufletul tău, dar, de vreo 10 minute de când îţi sunt oaspete...pot să spun că îmi place ce văd...

Referitor la postul acesta:
1. Cum ţi-a venit ideea?
2. Cum de nu văd niciunde "Să fiu iubită"? Eu nu văd decât 2 variante de răspuns...

Şi...da! am remarcat "... de la mine". Totuşi...