Monday, October 18, 2010

Acolo, aici... pretutindeni

In universul meu secret

Mainile mele devin aripi si pot zbura chiar acum…

Trupul meu se transforma oricand…

Sunt fluture… sunt cal salbatic…

Sunt vantul si marea.


In locul meu secret, ferit de lumea ta…

Pot vindeca o lume-ntreaga de minciuna si ura…

Pot ajuta rauri de suflete sa isi gaseasca cursul…

Pot desena raiul si sterge durerea iadului din noi…

Pot canta un tot doar al meu si al tau.


In lumea mea din aer…

Particulele sunt mai vii ca niciodata…

Soare rade, cand ploaia il spala usor, intr-un joc de copii…

Prietenii mei isi arata mai des chipurile de ingeri…

Iar tu refuzi nemurirea, pentru ca lumina ta e in efemer.


In coltul meu de raza

Calatoresc peste mari si tari… si inapoi…

Ma cufund in dansul vietii si sar de bucurie…

Te vad, te descopar si invat sa te cred…

Ma inalt, ma cobor si aleg semnificatia caderii.


Intre mii si mii de senzatii…

Acolo, unde mama este lumina si zambet

Acolo, unde tata este cer si liniste

Acolo, unde tu te pierzi in mari de placere si sunet

Acolo… sunt eu, pierduta si regasita.


No comments: